Koll På!

 
 >> En bra julklapp till lilla mig.....så jag lär mig att hålla tiden!! En riktigt sjukt snygg klocka! Aldrig kunnat lära mig att bära klocka men varför inte testa en gång till!?

Nyss kommit hem från en riktigt fartig gympatimma...."tant"gympa sa min lillasyster....men tycker jag nog inte! Fartigt var det och det gillar vi! Har bara VÄLDIGT svårt för kordinationen....noll koll på min egen kropp...nog därför jag aldrig lärt mig dansa....Ska ha druckit någon wiskey om man ska våga träda dansgolvet... :) Men då e de roligt! :)
.....Så nu ska jag börja packa! Och försöka ordna någon typ av korg som lillskiten kan ligga i imorgon när vi ska åka bussen.... :) Må betala barnbiljett för lillråttan!
Så det blir väl tack och God Natt! Sov Så Sött!

...............Till Dig Micke! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0