Ojojoj.....nu e man....

Slut.................! Ikväll blir det INGET annat än en massa gott att knapra på och en rolig film att titta på! Jobbar en dag till innan man får jullov :) Känner att jag behöver några dagar att vila upp kroppen på.....förkyld....den vill helt enkelt inte ge vika....! Hostan sitter i halsgropen och gror....Jobbigt när man lyckas få riktigt hemska hostattacker precis när man står och pratar med någon.....tårarna sprutar....gör så förbaskat ont....tror jag hostat sönder luftrören....känns som varje andning rispar i halsen!

Sedan kommer lilla fåfängan fram....Hade ställt in mig på att sola en gång idag innan jul såhär....men....hann inte....får bli en annan dag....ladda upp inför nyår istället! :) Men då e de bra att man har sin lilla brun utan-sol-tub i bakfickan.... Förkylningen gör att man känner sig måttligt pigg och fräsch....Så löjligt....men gör så gott för kropp och själ *skratt* ....hmmm.....iaf för fåfängan....

MEN....måste ju bara få säga.......Var in till systeryster igårkväll! MEN GUD vilken söt unge! Man brukar inte kunna säga att något är helt perfekt.....Men det KAN man! Lilla Elsa var helt perfekt! Så fin!!!
Så liten! Man kan ju sitta och beundra i evighet! Nej....helt otroligt söt är hon!

Nej....man kanske skulle ta och gå ut en sväng, sätta på sig dubbarna och gå en runda med lillkisen man har här hemma! Slänga i en tvätt....packa lite julklappar....skriva lite rim...(jo, pyttsan....brukar jag inte göra!)  ..............................tänkte jag skulle kunna hitta på något snabbt här och nu.......men.....nej....tomt...!

Hade gott så kanske man hörs något mer!
//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0