"Våga säga Nej till Hunden!"

En föreläsning med Barbo Börjesson
En väldigt intressant föreläsning må jag då säga!
Själv har jag ju haft lite problem med inkallningen....Inte jämt men har det funnits något som är mer intressant i närheten då har inte jag varit högsta prioritet....
Jo....Vi pratar om Harry - min hund! :)
Men det var riktigt roligt och jag rekomenderar er hundägare som har chansen att gå på en av Barbo Börjessons föreläsningar att göra det!
Testade redan när jag kom hem några nya grejor....och tro ni inte att det funkade ganska direkt!
Imorgon blir det att träna inkallningen också, fick några smart tips och råd! Ska bli riktigt roligt. Annars har det varit ganska lugnt idag, varit en ledig dag och man har inte fått mycket gjort :) Absolut inte det man hade tänkt att göra iaf.
Harry och jag har däremot varit ute och hoppat och jagat varandra i snön så den yrde!
Man ska vara barn så länge man kan och det är inte alls helt fel - Testa och ni kommer känna Er som nya!
  

Tog och köpte med mig två böcker hem också!
Det kommer att bli min kvällsysselsättning! Få ännu fler råd och tips om saker man kan ändra på!
Barbros Bästa Råd
 
Valpen blir tonåring


Nej hörni! Har ni inget annat för er kan ni passa på att besöka min Hemsida på
www.yrrah.dinstudio.se
Där finns bilder och mycket att läsa om vilka äventyr vi tar oss ut på!

Hade så Gött Annars och Sköt Er!

/Eleonore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0