ÄH!

Så sitter man här igen...tänkte mig lägga in någon före och efter bild...men Äh....vem vill se det!?
Ingen...så tänkte mig därför bara skriva något helt meningslöst istället! :)
Jobbar imorgon, sedan blir det långhelg för hela slanten, och uscha så gött!
Har iaf varit och klippt mig ikväll, blev rätt nöjd med resultatet! Ljusare igen blir det så småningom! Till midsommar kanske man fått till en fin och bra färg! Men som sagt riktigt nöjd med resultatet som blev, inte för stor skillnad i början! Lite att vänja sig vid så att säga!

Jaha ja....funderar på att knåpa ihop ännu en ny header... :) Göra om bloggen lite....ja, ja...men det är roligt! Komma ändå bli ungefär densamma bara det att lite i sommarfärger...eller ja....får se! :)

Nehe, nu blir man portat från datorn här....ska ta och göra mig klar för natten jag....blivit så trött på mornarna! :(

Hade så Göttans!

Kramar på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0