Annars händer inget speciellt! . .

Vaknade med halsont idag...kändes sådär...eftersom jag på torsdag ska åka på träningsläger med klubben! Tråkigt...men inget som ändå inte går att göra något åt!
Frukost vankas strax, några äggmackor och lite Kaffe samt en varm kopp Te med mycket honung i som lenar halsen!
Ja....fel vad det på bloggen igår....ingenting som gick som man ville, men fixat är ju det så nu funkar det som smort!

Läste Aftonbladet/sport igår.... MÅSTE bara!
image380
Hur Kul som Helst! :)

- Jag tänkte "PILLESNAS I VAS", det rimmar ju.
Hustrun Heidi (Andersson, armbryterskan) tände på idén och ritade skisser tills Ferry blev nöjd.

(Den som inte vet vad dom ska ge mig när jag fyller år - GIVET!!!)

Föredrar du den ren, som vas eller varför inte Godisskål!? :)

Läs mer HÄR

Nej....nu ska jag ta och plocka ihop lite här hemma....Harry må ut på morgonpromenad också....vägrar bara att kliva upp - Tydligen sovmorgon idag! Själv var man uppe med tuppen och gjorde lagår´n imorse!
TRÖTTer nu iaf!

Nej....
- Tvätta -
- Diska -
- Städa (hmm) -
- Promenad med Hundarna -
- Handla -
- Kanske lite sol på kinderna! -

Ni får Ha en Bra Dag, det ska jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0