Galen Hund :)

Min hund har blivit helt språngande!
Råkade yppa....

"Harry, vi ska åka och träffa Mirisen!"


Ja...vem tror ni började springa runt som en tok....Nu ligger han på dörrmattan, pratar på för fullt och är sur och grinig för att jag inte kommer :)
SÅ, har inget annat val än att på med skorna och fram med bagen och dra! :)

Vi kommer strax!

Kort från dagen läggs in lite senare! För kameran hänger självfallet med!

Nej som sagt! Nu ska jag ut i solen, hoppas ni får en bra dag! Mitt enda problem under dagen är att försöka komma på en smarrig middagen till kvällen! :) Problem, problem *asg*
Nejdå, men ska försöka hitta på något gott att bjuda på här hemma!

Ni får Ha´de / Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0