Idag blir en LÅÅNG dag! Men skojigt!

Tar en liten timeout och satte mig här...har en späckad eftermiddag! Men det blir bra!
Uscha, vad jag hatar problem....!
Annars har dagen gått som smort, Började med en härlig kortare skidtur tidigt imorse, dock ingen vidare skare, hoppas på bättre imorgon! Gjorde därför en snyggare vurpa iaf, fick tyvärr en ganska obehaglig sträckning i ryggen...Ja, smort in och det blir säkert bättre till imorgon, hoppas skaren blir bättre till imorgon!
Sedan...
Ja...Överaskningen gick nästan som väntat, karln här hemma hade iaf inte en aning och det som var meningen :)
Nu väntar...

*lagårn
*en lååång och skön dusch...
*göra iordning middagen! In i ugnen...
*åka ner på byn för att ordna med lite ärenden...
*maten ut ur ugnen...och ner i magen!
*VIKTIGASTE AV ALLT! Jag ska sätta mig ner och pusta ut och svepa hela min vinare :) Sedan ska jag spela sk*ten ur karlarna här hemma! Spela av dom alla pengarna! :)

Ja, Ni får Hade! Kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0