Lite uppdatering . . .

Ja...man blev ju som riktigt dyngförkyld....helt j*vla däckad i flera dagar utav febern....fortfarande inte riktigt mig själv...man är som en zombi....Trött och sliten för minsta lilla...så fort jag äter något så känns det som om att det ska komma upp lika snabbt igen... Inte riktigt frisk ännu med andra ord . . .
Men tog ändå och gjorde en kortare minimisemester - in till Systeryster och hennes familj uti Ås! Vi slog våra "däckade" ihop . . . snörvlade tillsammans i takt!
Trevligt!
Kom dit i rena rama vår/sommar värmen....och fick åka hem i dryga 2 deci med nysnö....jag menar....vart är vi påväg!? Tamesketans April... värsta skämtet ellör!
Men Fick ju komma hem till min kära♥

Jo...så är det. Men som sagt... när jag landade i Ås så blev man inte bjuden på mindre än årets första GRILLpartaj! Helst suveränt! Och otroligt GOTT! Tackar till kockarna!
image394Lägger in en bild på härligheten!
+ att man blev bjuden på helt ny färsk hemmapressad äppeljos (stavar så. . . Har varken ork eller lust att sitta och försöka stava det rätta....)
Jaja...hur som haver så var det iaf helt suveränt smarrigt! Och detta bjuds jag gärna på igen! :)
Nej, haft en trevlig helg! Synd bara att man inte kan sova om nätterna pga hostan! Men den lägger sig väl snart den också!
Nu är det bara att börja hålla tummarna för att blir frisk snart och snabbt!
Hoppas på några tävlingar framöver!
H O P P A S H O P P A S !! ! ! !! !!

Nej....nu vet ni....ska jag inte sitta här mera idag.... fortfarande för trött! Tycker ändå jag lyckats riktigt bra...Fått ner några ord!
God Natt på Er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åååh, blir ju hungrig när jag ser bilden!!! :)

2008-04-10 @ 22:26:16
URL: http://lifeainteasy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0