Men Usch och Fy

Så duktig man kan vara ibland, har dragit tummen ur . . . och gjort lite ordning i saker som legat och tryckt på mitt tunga sinne .... hmm . . . Nej, men ordnat med papper! Fyfanken för pappersjobb! Inte alls min grej.
Nu återstår bara EN enda sak....Diska! Är det något jag verkligen hatar . . . då är det att diska! Tyvärr... Om man bara kunde orka göra det precis när man ätit...så den ej skulle ligga så länge....lovar sig själv varje gång, men gör det aldrig.
Har inte kvar lyxen med diskmaskin längre.... Nej....om man skulle....

.....Harry verkar behöva gå ut..... MÅSTE göra det innan iaf! Lite lek i snön kanske vi hinner med också! :)

. . . . . . .SEN blir det diska av!

Annars får ni ha en trevlig kväll! Jag ska bara såsa, inget speciellt att göra för fem öre och det är sketans gött ska jag säga!

HA´De

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0