Nu har jag SKIT mycket att göra!

image462
Och ändå sitter jag här . . .
Men måste bara få lägga in lite fina bilder på två helt underbart fina hundar!
Fy fanken så roligt det var ikväll! Drog iväg en sväng fastän jag egentligen inte alls hade tid! Men ångrar mig inte för en sekund!
Fasen vad fint Ni bor Viktoria!
Bilder säger mer än tusen ord. . .
 
image461
Titta Våra underbart fina hundar!
Och bilderna är bara tagna med mobilkameran...fatta då vilka hundar! :)



Ja...nej alltså nu ,måste jag verkligen ta och ta mig i kragen! Packningen är inte klar för fem öre!
Och ja....Jag har mycket att göra!
Bara så förbannat sprallig! :)
Jag är skitglad för att få chansen att åka ner till Sthlm imorgon och tävla!
Sett så fram emot 10-MILA
Ska bli förbenat roligt!
Var ju bara som reserv i min egen klubb, men så igår kväll runt tio ringde de från Ö-vik och undrade om jag fortfarande var sugen på att springa!?
JAAA!!! Självklart!
Inte bara orienteringen! Ska bli så roligt att ner och träffa kompisar! Ta hand om mig själv och göra något jag tycker är roligt! Komma ut på karta!
. . .
Fick precis ett telefonsamtal!
Vet ni vem som får sista sträckan! . . . Eleonore! :)
8.2 km - Jhippi
!
. . .
Ja....därför blir det kvällen för mig nu!
Hade så mysigt! :) Jag ska gå och sussa sött på kudden.

Ja - Har iaf bjudit på några otroligt härliga bilder!
Suttit själv och lyssnat på störtskön musik!
Ja, en sträcka på 8,2 km att se fram emot!
Kompisar!
Kan det bli bättre!?
NEJ!
Är SÅÅÅ glad

Många Kramar från en riktig liten Glá Skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0