SÅ himla härligt!

image386
Lite varm choklad, smörgåsar med någon skiva pepparsalami, brieost och en tomat!
Satt som klirr i kassan!
Men hinner dock inte sitta ute hela dagen, vilket jag helst av allt hade velat...
men lite att ordna med innan det bär av på lägret imorgon! Förhoppningsvis hinna jag in på intersport i Birsta och införskaffa mig denna innan! image302
Nej....nu ska tvätt tvättas, hängas och packas så småningom!

Ni får Hade en trevlig dag ute i det solen! Himlen är helt otrolig!

Ha´De

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Hej.
Har makat mig upp ur sängen, ser hemsk ut, jag ser verkligen sjuk ut. Hoppas att du slipper bli så här dålig.

Har ingen vidare matlust nu men din mat ser ju fantastisk ut, frukosten också. Du måste bara kommma hit och laga mat.

Dock hoppas jag att du kan åka på lägret, denna sjuklighet önskar jag inte ens min värsta "tävlingsfiende" :))))).

Kramikram

2008-04-02 @ 16:12:42
Postat av: victoria

hehe, nej faktiskt inte.. ja önskar de var de men de får jag vänta med till september nån gång. Vi träffade Josefines pojkvän, jättetrevlig och glad kille.
ses nåt? jag har semester till söndag =) KRAM

2008-04-03 @ 17:57:17
URL: http://virred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0