Urk

Morgonen tycktes bjuda på vackert väder med solsken och fårgelkvitter (kanske med lite snö som tinade bort också, vad vet jag?) . . . Men när jag äntligen fått på mig kläderna så visade det sig att så INTE var fallet!
Så vi drog på oss surläppen jag och Harry och muttrade oss ut...Men när vi väl var ute så var det faktiskt SÅÅ skönt att bara vara ute! Frisk luft! Helt rätt iaf!

Jaha vad annars.....vad händer idag!?
Inte speciellt mycket . . .
Men Kalas ikväll däremot, lilla systeryster fyller nämligen år!!! 
GRATTIS lilla Fröken Fräken!


Nej.....nu ska jag ta och göra mig själv någon typ av frukost och sedan blir det....något viktigt säkert jag ska göra som jag kommer lyckas glömma bort!

Ni får Ha en Trevlig Dag! Sköt om Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0