Kajaktur innan middagen!


Tittut!


EN OTROLIGT HÄRLIG BILD!!!

   


Hejsan!
Jag har alltså varit ut på en kortare kajaktur =)
HUR mysigt som helst! Kameran var med...men eftersom uren blev en av de kortare slagen så blev det inte mycket kort annat än på kajaken och vattnet *skratt*
Tänkte dra iväg och fota lite gäddor i vassen ;)
Får bli en annan dag! Imorron!

Ja....imorgon är det allvar igen....jobbar....Lite halvsegt är det faktiskt...jag hinner som inte med mig! Det är verkligen full rulle...i Lördags trodde jag att jag skulle gå åt! Jaja, återigen är det bra att man har en inkomst...eller!?
Påtal om det så har jag börjat kika på jobb på allvar nu i nya hemstaden! Har börjat spåna och skiva på mina "personliga" brev och CV...Några saker får jag nog ihop ändå =)
Tror på det jag själv brukar säga =) .... Vill man bara jobba....Då finns där jobb också!
Jag har inte hittat "MITT" jobb ännu....Men alltså har jag ju bara bättre och bättre saker på mig som väntar!

Nej....ingen mera upd innan middagen har kommit ända ner i magen!
Ikväll blir det inget mindre än....


Kyckling, Fullkornspasta, Fetaost, Babyspenat, Körsbärstomater, Pesto

OTROLIGT GOTT!



Nej....nu börjar jag bli hungrig och nu har jag vilat ut tillräckligt efter min korta, korta kajaktur!
Dags att börja med middagen! Fasen så gott det komma bli!
 
Mången Kram!
 

Kommentarer
Postat av: marin

Åh vilka härliga bilder på vår kära sjö! Nu fick jag lite hemlängtan faktiskt! Det ser ju skojigt ut det där, man kanske kan få ett åk när man är hemma nästa gång ; ) Läget annars? Är ni på väg uppöver?

2008-08-31 @ 19:57:41
URL: http://kulanda.blogg.se/
Postat av: Ida

Jasså, det är flytt på gång...

Å långt hår har du skafat dig oxå, händer mycker i öster :P

Ha de gött

Ciao

2008-08-31 @ 22:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0