Dagen började inte riktigt som vi hoppats...

Vi märkte redan igår att något höll på att ändras med Harrys öga...och imorse såg vi det...Svullnaden var tillbaka! Ringde ner till Strömsholm, och väntar nu på att veterinären vi träffade ska ringa tillbaka och vi ska rådslå lite! Antagligen väntar ännu en resa till Västerås! Men vi gör allt för att Harry ska bli helt bra igen! Jag skulle offra min högra arm om det skulle behövas!
Skönt är iaf att Han inte har ont. Men det är klart att han märker själv att något är fel.... när ögat är halft igensvullet!
Just nu ligger iaf Gosen Min i mitt knä och sussar sött! Min Älskade lilla tuss <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Meeen! Får ni åka iväg igen?

2008-12-09 @ 21:03:53
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: Victoria

men nej, vad är det som händer =( Blir de op? :S

KRAM!!

2008-12-09 @ 21:40:01
URL: http://virred.blogg.se/
Postat av: Håsjö 261

Men...vad eländigt! Jag blev så glad förut när jag såg er spatsera utefter vägen i vanlig ordning. Håller tummarna!!

2008-12-10 @ 00:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0