Härliga Vinter

Uscha om Ni visste hur jag njuter!
Det är underbart härligt att vara ute! Luften, vädret, SNÖN!
Precis kommit hem från en genomkörare - idag/Ikväll blev det lite längdskidor!
Mycket härligt - Bara glida fram!
Blir med all säkerhet lite skidor även imorgon, sedan har ju jag mina pass imorgonkväll.
Blir en bra dag, med först lite skidor och sedan både Spinc och Pump, Perfa! =)
Man är ju hård! ...hmmm...
Härligt iaf att känna kroppen jobba.
Då kan man ju också mysa på med lite gott utan dåligt samvete under helgen - Helt Perfekt om Ni frågar mig!

Vinter är Härligt . . .

Blev inga bilder på mig på skidorna, får bli en annan dag! (skämt å sido)
Men iaf - Lyckades ju åka ut på spåret utan att trycka på lysknappen innan . . . Hmm...Ja, jo jag fick åka halva första varvet i mörker. OCH då kan ni tänka Er mig som är så grönjävligt Mörkrädd!
Men det gick bra, Jag kände mig stark i kroppen och skidorna gled ju på utav bara den så inte fan hann några monster ifatt mig inte!
Tummen Upp för mig där!

Nej....ska väl ställa mig vid spisen och börja tillaga kvällens middag.
Kvällen till ära bjuds det här i Håsjö på "Wok ala Eleonore"
Ska bli gott, men ska skynda ner i källarn först och slänga i en tvätt så jag iaf har gjort någon typ av nytta idag!

KRAMEN och Hej på Er

Kommentarer
Postat av: /M

Låter härligt med ett skidpass och känna stavtagen - tänka på tekniken som bara rullar fram! Själv har man ju provkört en BMW!

2008-12-06 @ 20:42:53
Postat av: Eleonore svarar

Tekniken som bara rullar fram! BMW...förstod det! . . .



2008-12-06 @ 22:06:22
URL: http://sahlineleonore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0