Åh...Fan vad leds jag blir....

PRECIS skrivit ett långt inlägg....och så försvann det.....leds kan man bli för mindre...jaja...här kommer det igen...
Fick mig dock att komma på fler + och - i listan nedan...!!!


Varför kan jag inte bli riktigt förkyld så jag kan få det hela överstökat....det sitter bara i lederna och gör mig så jävla degig och mör.... Orkar fan ingenting! Kan spy för mindre.
Funderar på träning ikväll....och vill inget hellre...men huvudvärken vill inte ge med sig....Sitter som bakom ögonen och håller på att göra mig galen! Speciellt ont gör det bakom vänster öga....man kan liksom bara kisa, annars känns det som om hela ögat ska sprängas! Och känner så fort jag anstänger mig att det bara ILAR illa i hela huvudet... Ja, nu en de synd om mig... huvva då... INTE, bara det att jag blir så leds!
Kanske ska träna, och köra riktigt j-vla spy tungt så det kanske slår nock på mig helt till kvällen... Tro!?

ja....så är det.... Mitt nya uttryck....säger det jämt har jag märkt!

+ och -

+H
alsonten vara bara några timmar under morgonen...
-Huvudvärken sitter däremot i under hela dagen....OCH natten...
+Febern har smygit iväg under nattens gång!
ronvärken håller dock i fortfarande och har gjort i x antal dagar nu...
+Känner mig inte sjuk
-Men är trött i leder och kropp...
+Träning gör en gott! Jag blir gladare och mår bättre!
-Feber gör mig grinig och sur och hemsk att ha att göra med...
+Träning gör en starkare, smidigare, (förhoppningsvis slankar...)
-Glassen mot halsonten gör mig bara större och mulligare...dessutom äcklad efter ett tag... Så Varför undrar man ju...ja...jag vet inte...!?!
+Handleden känns bättre...men har heller inte tränat på ett tag...
-Ryggen känns krokig...
Kanske en promenad ute i friska luften!?
+R
edan gjort, men skadar inte med en till längre promenad!
Jaha... image268vilket väger mest!?

H j ä l p . . .


Ja....så är det....Där kom det igen! :)
(orkade på mig ett leende, kanske orkar med en skivstång också....!? Eller!?)

Ha´de, själv ska jag gå och tjura ett tag till iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0