Hallå!

Nu är det snart sovdax igen! Åh vad skönt det ska bli att krypa ner under täcket och bara blunda gott! Hoppas jag slipper vakna av hemska mardrömmar inatt iaf! :) Konstiga hemska mardrömmar...
Ja...jobbat idag...gått riktigt bra! Hunnit med mycket skoj!
Tränat också ikväll! Lite Bodypump blev det! OCH TUNGT....men sketans skönt efteråt! Lyssnar fortfarande inte på vad jag själv säger....tar det ändå inte lugnare med ben....(där jag är starkast, där det är roligt att pumpa....dessvärre inte roligt längre att köpa byxor....man sväller, som någon så fint sagt!) Men är huvudet dumt får kroppen lida...och benen och röven svälla :)
Ja...skönt är det iaf att ha det gjort!
Men just nu så längtar jag ändå lite till imorgonkväll....då bjuds det på tacogratäng här hemma! Smarrigt värre! Kanske någon bra film som visas om man har turen! Ja...sagt som sagt så längtar jag till en myspyskväll tillsammans med min karl♥

Nej...nu väntar sängen....får hoppas jag har något mer intressant att bjuda på imorgon!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0