Imorgon!

Imorgon blir det Pump!
Går inte att vila sig iform heller, skulle fasiken varit med ikväll också...f-n... Jaja, bättre att fått vila en dag...får inbilla mig det iaf...eller!?

Ja...Nej....sitter här och knåpar lite istället...Macy Gray spelas i bakgrunden...precis fått i mig lite lasangerester som var kvar sedan middagen igår - fortfarande lika go´ Så det var mums... Livet är gör bra! Just för tillfället iaf!
Skulle vilja gå ut och gå en längre sväng med Harry...men vågar tamesatan inte ut i mörkret själv...(ja, inte själv med Harry med, men han känner av att jag är rädd och då blir även han det...) Blivit så otroligt skrämmande mörkrädd att det är sjukligt... Må nästan ta och träffa någon som kan hjälpa mig med det....för det är hemskt.... Om ni bara visste....hör och ser saker som jag bara väntar på att ska dyka upp bakom varje knut eller snöhög...! Tårarna kan samlas i ögonvrån....då är det illa...
Ja...måste göra något åt saken det är iaf en sak som är säker.

Men...har ingen större lust att skriva mer heller...så det blir nog God Natt på Er... Hockeyn går på TV.n
Timrå - MODO. . .  Hoppas på seger!
Kika på någon film kanske, och senare ett avsnitt av House! En trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0