Jädrar i min lilla låda!!!

Ja....nu vill jag verkligen till fjällen! Tänk vilken lyx att få komma iväg och tillbringa en skön och lugn vecka med vackert väder/skidåkning/och en massa bus uppe i de vita höga! . . .
Men just nu känns det som om man har alldeles för mycket annat att tänka på - Så mycket att göra och så lite tid!

Men man bor ju som ända ganska fint här hemma också! Bara ta skidorna, gå ut och sticka iväg!

Jag hoppas på kalasväder imorgon! Då ska vi ta många fina kort!
Och sedan är det ju Vm på tv.n så . . .
Ja, man har det man gör imorgon! Men ska bli förbannat kul!

Blir sen middag ikväll, men går bra - fredag! Sedan blir det myspys i soffan! Iaf för mig och Harry :)
Vi tog oss en liten lur nu när vi kom hem! Vissa av oss somnade som ena klubbade sälar i soffan...
Men mysigast av allt var ju att vi låg i en hög alla tre! Min lilla gogubbe (Harry alltså...) Han vill ju såklart vara med!

Nej, men Hallå....Middagen väntar....ska bara fösa upp de två slöfockar som fortfarande ligger och snarkar i soffan!
Ha´De

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0