jo...

Idag är man nog lite smått irriterad...Less på att ge & ge och aldrig få något tillbaka! . . .
Ja....skit i det...så är det...


Ja...idag har man nog varit uppe med tuppen.... dagen började redan halv sex imorse, klev upp, drog på lagårsoverallen och vandrade ut i mörkret... Hade nog det jag gjorde... men det gick bra, men svetten rann!
Varmt var det! Fick mig någon känga ibland, men förövrigt gick det bra. Sedan var det nog bara in och duscha, försöka vila ett tag till...Och hade nog precis hunnit somna när någons telefon började tjuta och ville nog att någon skulle kliva upp, Men denna gång var det INTE jag....men jag som är så lättväckt - ja - tror ni man somnade om...!? INTE, så det var nog till att kliva upp, förflytta den breda in till vardagsrummet....där vi låg Harry och Jag - Trötta! Blev lite längdskidor och sedan lite skidskytte, gick inte speciellt bra....Medaljchans i båda loppen, men....ville sig inte idag heller.
Hoppas på imorgon istället då man ska se det hela live! Min käre Sambo kom nog hem med en biljett!
image253
Han vet nog hur han ska få mig på fall vid det här laget... ;)  ♥Tycker Om Dig
Ja....sen blev det nog nästan hela mass-starten damer också innan det var dags för lágår´n igen... Gick mycket bättre nu...kanske för att man inte precis stigit upp mån tro!? Ingen känga nu ikväll och det tackar vi för! Dom förstod kanske tillslut att det var jag som bestämde! Yhooho! Kul var det...men jobbigt. Bonde är ett tufft jobb! Aldrig någon vila, de e nog jobb för det mesta! Hoppas iaf jag får hjälpa honom fler ggr så han kanske kan få sig en sovmorgon någon dag han också!  Min Pappa

Jaha....ja, annars....inget bloggande blev det igår... Men det blev några timmar ute...& kort . . .
     
Detta är mina Kära! Vad vore livet utan Dem!? Ingen som är så ärliga som de! Dom tycker verkligen om en precis för den man är!
 Trött efter en lång med otroligt härlig dag ute! :)


Sen skulle vi ju ha en lite romantisk middag!
Blev helstekt fläskfilé som sedan fylldes med en röra av mozzarella & pesto
Ungstekta grönsaker & potatis i en bädd av vitlökssmör!
Livets hemlighet - Smör!!!
Såser blev inget speciellt, blev en vanlig bea tills karln och en mumsig tzatziki till mig!
Och så klart en flaska rött till det!
Mmm...Gott var det!

Ja....det var väl det, i stort!
Nu väntar en värdelös melodifestival :/
Men...har ändå hittat mina favoriter som helst klart borde få representera Sverige!
Hoppas Hoppas!

Annars så får ni Ha´de Sketans Bra hörreni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0