Ledig dag!

Och jag klev upp vid halv åtta....bedrövligt....! Men jag har ju iaf hunnit uträtta några ärenden då istället! Men borde ändå vara förbjudet! Harry undrade vad fan jag skulle upp och hoppa så tidigt idag...Ville inte ens gå ut så tidigt! Låg och segdrog i korgen. Kom inte ens när jag öppnade dörren...efter tre ggr och några hårdare ord...kom han!
Ja, visst är han söt :)

Jaha...ja...men då ska jag bara börja med det riktigt tråkiga idag...Städa! Diska, Damsuga och plocka ihop alla saker som ligger spridda över hela huset! Sedan må man väl kanske köra någon tvättmaskin också kanske!
Ja....hinner inte sitta här mer just nu, det är bara till att börja med jobbet!

Ha´de!

VIKTIGT !
image298

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0