Måtte Jag klara Mig!

Många man har runt om Sig har lyckas dragit på sig detta! 
image180
Den nya influensan som dragit fram! . . . ?
Hoppas verkligen att Jag klarar Mig. Känner mig fortfarande halvbra så! - Vem vet! Man kanske har tur för en gångs skull vad gäller förkylningar!? . . .

Ja....annars händer inte speciellt mycket!
Morgonen började någon gång efter nio imorse...
Klev upp, tog Harry och vi masade oss ut i snöyran! Sedan fick vi sällskap av pappa och syster och började på med vår efterlängtade SkiCross!
Nu blir här åka av! Men måste få till lite mer hopp och orgeltramp!
Tvära kurvor har vi så det räcker! :)
Så sketans Kul att det inte finns! Hoppas bara att det kunde sluta blåsa nu så inte hela alltihopa yr igen...Får man fram med skotern och spadarna imorgon också....Hoppas istället på lite kallare väder så banan fryser på lite!
Harry flög runt som en damtuss....hit och dit....men såg ut att hade det riktigt roligt! Hängde på Oss bra i banan! Får se hur det går imorgon om den hela fryser på....isf....lär det gå bra mycket fortare för Oss :)

Nej...Hockeyn går på tv.n Så....Vi får se om man orkar sätta Sig här något mer under kvällen! 

HaDé Allihopa!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Skicross lät ju riktigt skoj! Har faktiskt aldrig hört talas om det förut.. :P Tycker absolut att vi ska planera in en promenad dag! Vi kan väl göra en liten utflykt med fika o sånt? Vore ju mysigt... Kommer att jobba mindre framöver och plugga istället, så det kommer att finnas mera tid till övers.. (hoppas jag?). Vi får prata med Victoria o bestämma nån dag här framöver!? :)
Kramar från Linda & Peppe

2008-02-02 @ 17:05:52
URL: http://lifeainteasy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0