Nytt nytt nytt...

Men vet ej hur länge den får följa....ser ni vilken fritid jag har....gör inget speciellt som sagt! Sitter bara och knåpar! Men ingen som vill vara hemma hos mig heller så . . . Men strax väntar iaf sängen och jag är hyfsat trött faktiskt! En liten promenad först, sedan en snabbare dusch och sedan är det faktiskt GodNatt för Eleonore & Harry!
Harry har faktiskt redan lagt sig (brukar göra det på kvällarna -hahaha- Nej men han brukar faktiskt gå och lägga sig tillrätta i korgen när han tycker det är dax....runt nio tio sådär och ligger där till man ropar på honom för att ut och ta sista svängen!)
Det är verkligen
Jag & Harry
Harry & Jag!
Jag är otroligt glad att V fick mig att ringa direkt när vi hittade honom! Bestämdes helt och hållet på en dag! Och bättre beslut har jag aldrig fattat :) Tack till Dig! Föresten så väntar vi på att få ses under en promenad! :)

Tränade ju ikväll iaf, känns gör skönt! Imorgon också hoppas jag ju...hoppas det hinns med! Men ökade med några kilo på ben...lite tyngre kändes det...men ack så skönt! Dock är det väl inte där kanske jag ska lägga på vikter.... Har nästan liknade former som ett päron :) Ajaj....måste ändras....blir alltså sketans tungt för armarna och överkroppen imorgon :) 

Nej hörrni...nu väntar promenaden . . . och sedan kanske lite läsning image302
Lite irriterad över att jag inte tar mig tid att sitta och läsa en längre stund....blir fasiken bara snabba intervaller... för spännande att inte sitta med hela tiden . . .


Nej....Läsning blir det senare!!!
Hade så Göttans För nu säger vi Tack och Hej för idag!


♥Jag vill aldrig bara utan Dig Micke! Du betyder otroligt mycket för Mig & Jag Älskar Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0