Roligt inslag i vardagen!

Harry´s nya liv som fönstergluttare...
Precis varit ute på kvällspromenaden! Vi gick förbi ett hus som ligger väldigt nära vägen och Harry såg väl någon innanför fönstret , sedan stod han nå där och kika in, länge också :) ! De som bodde i huset kände väl sig iakttagna för de tittade ut på honom men skrattade bara! Puh... men rolig såg han ut...väntade bara på att han skulle lägga upp tassarna på fönsterbrädan och lägga näbben mot rutan :) Ja, han är söt OCH rolig min hund!

Jaha, kände för en liten promand efter tårtbiten! Blir en imorgon också! (tårtbit alltså....men säkerligen en promenad också...) Jajamen, sitter bra... fortfarande fickor att fylla :) Ja, min älskade Pappa♥ - har iaf fyllt år så därför det vankas tårta både idag och imorgon...tur man bor nära...
F-n försökt det där med att äta mindre för att förhoppningsvis gå ner en storlek...men jag tycker för mycket om mat! I alla dess former och slag!
Helt värrrrde! Jaja, så är det . . . . Hmm . . .

Jaha, vad annars har hänt idag, jobbat på för fulla segel...koppar, muggar.... Med min kära nya vän "Febern" nära tillhands, kände mig riktigt pissigt dålig när jag kom  hem idag...efter middagen ville jag bara lägga mig ner och kola...Men det gick inte... Känner mig lite bättre nu men fortfarande matt... Blir nog vila iaf fram till söndag...hoppas på piggare tag då! Jävligt tungt komma det bli att ta igen allt detta...huvva...MEN....det ser vi fram emot!
Övning ger Träning eller vad säger man !?

Jo....nu väntar iaf sängen på Mig...ska lägga mig med boken tror jag! Men först ta och skriva mig en "köpamatenlista" Glömmer ju allt nu för tiden... (Motorsågen ligger föresten kvar i bilen pappa :)
Nej som sagt...boken väntar, middagsplaner ska göras, listan ska skrivas....klockan ska ställas (tidigt) sms ska skrivas...Karln ska pussas...Harry ska gosas med...väskor ska packas, plånbok och bilnycklar ska hittas.....och jag ska somna...och allt detta inom loppet av EN timma.... Jo jädrar i min lilla låda du! Jag kan jag!
Natti Natt på Er då! Så hörs och ses man kanske imorgon!
Sov såååå Sketans Gött!

...Och Du Micke...Jag ♥ Dig
(ej att glömma!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0