Sitter här & knåpar . . .

Får dock inte till speciellt mycket... Och snart ett avsnitt av vänner....då tänker jag nog lämna er!
Sedan har jag inte ätit någon middag annu heller...så det står också högt upp på schemat. . .
Och sist men inte minst så har min kära karl & jag hyrt oss en liten film som vi ska ägna kvällens få timmar åt!
Imorgon är det Alla Stjärtans...får se om något skoj händer...inte speciellt troligt dock... Jag ska iväg och träna efter jobbet imorgon så någon större romatiskt kväll blir det nog inte....får ta igen den på fredag istället då vi kanske ska dricka lite vin och äta något riktigt smarrigt!
Funderar fortfarande på vilken meny kvällen ska erbjuda....återstå att se! Blir det något smarrigt så kommer kanske ett litet recept att kika fram!

Nehe...vad har hänt mer....nästan skurit av mig tummen idag...(mycket för att överdriva jag hahaha)...men ont så in i helvete gjorde det iaf....lite halft öm är den... Ungefär lika allvarligt som när jag klippte av mig handen med sekatören....stavas det så!? Jädrans vilket svung det är i den då....DÄR var det iaf nära att lillfingret åkte (och nu överdriver jag inte ens...)....men gick bra då också...bävar lite inför den dagen då jag lyckas med något riktigt ont....
Ajajaj...

Jo, men då säger vi så då så länge så hörs man!

Kom ihåg Alla Hjärtans (Stjärtans) imorgon nu då....och köp en liten blomma till Din Goa & Kära!
 image242
Eller varför inte ett helt fång!
Där jag jobbar finns det!
& De är otroligt vackra!
image194



Kommentarer
Postat av: virre

Hej du!
jagtrodde jag skulle få träffa dig idag ,men inte då! imorn ska jag med, om jag kan röra mig ;) iallafall så är jag lite lur på om Mira löper eller inte, därför har jag inte hört av mig.. promenad snart voree toppen, nu börjar ju vädret bli jättefint oxå på dagarna! KRAM!

2008-02-13 @ 20:02:12
URL: http://virred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0