Skitdag . . .

I kort och gott är det vad man kan sammanfatta dagen till...Sitter nu här, men kommer inte orka sitta och glo på den här burken heller... Skulle vilja lägga mig och läsa, men så ont i ögonen, värker som bara den i huvudet! OCH så har jag fått ryggskott eller något annat jävulskap! Går som en jävla kratta och ser ut som en fallfärdig fjällbjörk i snålblåst...
Just nu önskar jag mig bara en varm och skön säng...behöver få sova bort huvudvärken... Men, får bli senare, här vankas det Lasange på menyn. Så det är bara till att ställa sig vid spisen! Ingen riktigt matlust, men bor ju faktiskt andra här i huset, vilken äter som en flodhäst!
Febern har kommit smygandes på en också...så man svettas och fryser om vart annat! Ja, VILA är väl vad som står högst opp på schemat kanske! Jaja, så är det!

Nej, har väl gnällt färdigt för tillfället... Får bli mer senare om jag inte avlidit tills dess...

Ha´De

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Tjejen! Gud va folk man hittar genom bloggar.
Allt är bara bra med mig! Jobbar i Stugun och leker sambo liv på Frösön! Va gör du, vart håller du hus? Kraaaam /7 Jessica

2008-02-18 @ 21:08:52
URL: http://jessicaaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0