Söndag kväll...

Imorgon väntar jobb! Men bara halva dagen, sedan väntar en fika tillsammans med en kompis! Skoj!
Ingen träning blev det ikväll....laddad som bara den för att lyfta riktigt tungt...och så blir det inget! :( Ledsamt...men för lite folk tydligen - konstigt och tråkigt!
Jaja, Vi får ta och ut och springa imorgon Harry och Jag!
Bäst att börja ladda nu! Vi systrarna Sahlin... har satt upp som mål att åka tjejvasan alla tre nästa år....och såklart tävla mot varandra i tid & placering!
Jag är ju bombsäker på att jag tar hem vasan! Känn er blåst på segern tjejer image294 ! Bli inte ledsen - Jag Älskar ju Er ♥ ...men jag menar...jag kan ju inte fisåka heller bara för att ni ska bli glada . . . hahahaha

Men vi har ju satt upp delmål på vägen också....Så först väntar :

*Källagåtte :)
*Lidingöloppet :)
& så målgången - TjejVasan

Ja, detta blir spännande! Eller inte för mig eftersom jag vet hur det kommer att sluta :) Men roligt att vi har gjort upp en liten tävling! Eller liten är den inte! Nu talar vi om Ära!

Nej....nu ska jag sätta mig i soffan ett liten tag till innan sängen börjar ropa mitt namn! Så Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Therese

Känn er bort blåst nu redan ;)

2008-02-25 @ 23:43:13
URL: http://www.sahlintherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0