Thjohoppsansa!

Ikväll vankas det tårta igen . . .  mmm - mumma...
Precis börjat varva ner efter en lång dags jobb! Segt har det varit pga min förbenade huvudvärk...men går väl över någon gång...Förkylningen håller i...eller vad sjutton det nu är.... Imorgon blir det en snabb resa in till Östersund, träffa en kompis, ta en fika, springa i kläd-affärer . . . :) ! Precis vad jag nog INTE behöver just nu...men jag vill in! Och så blir det! Harry får en lugn hemma dag tillsammans med Husse - tror dom tycker det komma bli HUR skönt som helst...sovmorgon!!!
Jaha, skulle egentligen ätit någon godare middag ikväll...men bestämt att den får vänta till imorgonkväll ist!
Jag ska göra en riktig höjdare till Kycklingsallad!!! Nyttig och GOD! Ikväll blir istället någon snabb "kaninteegentligeninteräknassommiddag" middag. . . Eftersom man måste hålla kvar plats i lådan för den goda smarriga tårtan som väntar! :)
Nej...och därför ska jag inte sitta här och dega längre...Får se om jag hinner med något fler helt meningslöst inlägg under kvällens gång! Man får vänta och se!

Annars får ni Ha´DE Göttans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0