Tisdag Kväll...

Och man gör inte speciellt mycket! Precis blivit bjuden på semla hemma hos far! Gott det är :)
Tränat ikväll också! Tungt gick det! . . . image198Puh...
Och måste ta och kika upp hanleden snarast, det står inte bra till med den stackarn inte! Men så är det! Är huvudet dumt så får kroppen lida!
Iaf så har jag precis fått i mig lite middag! GOTT!!! och Välbehövligt!
Sitter nu och filurar på hur jag ska klippa mig....Har inte den blekaste....
Förslag . . .   Fast med någon chokladmörkbrun färg med lite lila och rött i. . .  Hmm (men vill ju spara ute håret....så lär inte bli denna frisyr....men jag måste bara säga att den är Out standing! Så jädra fin! Busig sådär...precis som jag! :)
Eller . . .  . . .  Men med en lite ljusare brunton....kanske.... Och kanske lite mera uppklippt i nacken...Och kanske ingen lugg....haha...Jo...den tål att tänkas på!

Blir iaf skitkul att komma hem imorgon :)
Antingen ser man ut som Eleonore eller som någon helt annan!
Hjälp behövs!!!!

Äh...nu Räcker det... Ska strax sätta mig och kika på ett helt nytt avsnitt av en riktigt favorit serie - House
Börjar nu kl 21.00
Så har därför inte tid att sitta här mera ikväll! Så Natti natti på er!
Ha en Trevlig Kväll!

image194 Och Du . . .  Min M . . . Jag tycker om Dig ;)

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja de är roligt att komma igång igen, men fy f**n vilken träingsärk jag har haft =) Har du fått korten? Kramar

2008-02-06 @ 15:34:53
URL: http://tinamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0