Träna imorgon!

image287Imorgon blir det träning....nu tror vi att förkylningen släppt och jag är på bättringsväg!
Fina firren! Nu är jag less på att inte göra saker rejält...Imorgon börjar ja på ny kula och det känns HUR BRA SOM HELST!
Hoppas på sällskap imorgon :)

Nej uscha...vilat tillräckligt nu....nu väntar middagen...Spännande :) Ska ställa mig nu och steka på fileérna :)

Undrar vilka som går vidare i kvällens tävling!? Ingen favorit denna gång . . . Haft en enda och det var förra helgen - helt otroligt gött att de gick vidare!
Ja....vi får väl se....nu väntar iaf middagen!

Härlig fluffig sallad med välkryddad helstekt kycklingfilé! Ja....väldigt gott ska det bli iaf och Jag är hungrig! Såå Hungrig!

Hade Göttans Hörreni!

- "Jätte gärna!!"
- "Ärthjärna!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0