Urk !

Sitter man här nere på H en timma innan man borde vara här...fy fasiken så segt...Tur att man har boken med, ruggigt spännande vill jag lova!
Vad tro?! Kanske ska ta mitt pick och pack och sätta mig på fiket här brevid och dricka mig en cafe latte!? Skulle sitta mer är bra till i min låda just nu! Ja...får se vad jag bestämmer mig för! Stolen jag sitter i är ganska skön så varför inte ta sig en liten POWERNAP . . .
Idag blir det lite att stå i på jobbet, men det blir nice! . . . Satan i gatan....kameran ligger hemma! Hade ju som tänkt ha den med och fota idag! Urk igen...jaja, sådant är livet när man heter Eleonore! Har ju som lyckats få på mig en tröja och ett par jeans så det får jag väl vara glad med! :)
Påtal om jeans...skulle verkligen bara vilja åka och shoppa loss på ett par nya! Stiligt värre! Får se vad helgens planer har att erbjuda... Just nu känns det som om att jag bara skulle vilja sova och mysa mig igenom hela helgen! Huvudvärken ger sig f-n inte... Jaja....hur många svärtaord har jag lyckats kludda ned redan idag!? Hysteri...!
Ja...Nu väntar boken på mig! Och sedan jobbet! Så ni får hade så gött! Sketans Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0