Fredag!

Men inte helg ännu...idag har jag stressat sönder mig...vet inte varför, men det har varit mycket.
Och nu är det otroligt skönt att det är helg....jobb imorgon också men det blir en kort dag....och sen ska Eleonore inte göra någonting annat än bara må gott och mysa!!! Hoppas verkligen att det blir fint väder på söndag, för då ska det bli grilla av! Ut på utflykt och med matsäcken i högsta hugg!

Annars - Ja - jag tror fasiken att jag må gå och få någon typ av massage av ryggen! Som jag sa förut - skuldran tar knäcken på mig, Det släpper inte och en riktigt knuta har hittat sitt nya hem - Just i min högra skuldra!!! Typiskt!
Och inga nya kort har jag tagit...varit så tråkig jag bara kunnat nu i några dagar.... Nej....va fasiken.....inte blogginspiration överhuvudtaget.....! Fredagkväll och jag tänker inte sitta framför datorn hela kvällen så.....
Ma Råkes!

/Eleonore



image130

Natti Natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0