Jamen....då var de KLART!

image81 Känns väl bra - JO! image81


Jaha....annars....händer inget speciellt..Imorgon bär det av iväg ut på skidorna en sväng, Harry och Jag tar med en picknick bag och drar :) Sedan blir det lite pump på kvällen och sedan lite skidor igen efter det... Man lär väl känna sig som en stockad bäver sedan.... hahaha...
Men förbannat roligt skall det bli! Motivationen har inte riktigt infunnit sig MEN nu jävlars! Fasiken vad roligt det skulle vara att få komma iform igen...Även om det är något som är nästintill omöjligt om man inte är en riktig j*vla kämpe... återstå att se...
Tar inte ut NÅGOT i förskott....vill bara komma igång och börja utifrån det sedan.... Tur man har en Pappa som skulle offra nästintill vad som helst för att få oss ut på tävlingsspåren igen :) Får jag bara till det någon gång och har rätta gnistan så har jag hjälpen jag behöver....Men det behövs mycket för att ens komma dit...! Håller tummarna!
Man får tårar i ögonen när man vet att man hade kunnat kämpa mycket, MYCKET mer, men inte gjorde det!
Mitt högsta mål just nu - Hitta motivationen - Den finns där!

Nej...nu ska jag lägga huvudet på kudden och ladda inför en heldag på skidorna! :)

Hade Gott Hörni!


Micke
  
Jag är SÅ glad att Du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0