Med mat i magen

Tar vi nya tag... Ledig dag idag...förmiddagen var riktigt pissig...mådde inte alls bra...halvt dö tro jag bestämt!
Men hade bestämt mig för att idag skulle jag både åka lite skidor och träna lite pump...och så blev det...och det känns mycket bättre nu såhär när det är gjort! Och speciellt nu när man precis fått fylla lådan med lite smarrigt käk!
Hade fått ett medelande om att träffas och hitta på något skoj med vovvarna kanske....men såklart hade jag inte tittat på min telefonen och märkte det alldeles för sent...


Ber om Ursäkt för det! Men du vet hur jag är :)
Inte ledig imorgon förstås!?

Annars...ja...varit ute idag och lekt med lillråttan! Så j*vla töligt bara att det är så dåligt och pissigt väder! Man blir så låg...kanske därför jag inte kände mig riktigt pigg imorse heller... Man börjar som bli lite smågammal tror jag...Känner av vädret i knoppen, glömmer de endast TRE saker man skulle handla redan påväg ut ut bilen på
ICA-parkeringen - Ja, ibland är det ILLA!
Men - nog pratat om det.... Jag ska strax lägga mig tillrätta i soffan igen! Hockey ikväll...går inte riktigt kanske som planerat...men....inte över ännu!
HEJAHEJA

Men innan jag sticker så tänkte jag lägga in lite bilder! Alltid roligt att titta på andras bilder....ellerhur :)



     

Polarna själva poserar!

Nej, hade gött Höreni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0