Men Hallå Hejsan!

Här sitter man då på morgonen igen....jaja....förmiddagen...
Tänkte lägga in en före och en efterbild här i luckan...men...ångrade mig igår vad gällde klippningen och därför blev det ingenting av med den. Hade inte tid hos min rätta frisör - hör så löjligt - Men så är det :) Var iaf in till henna och bokade in en tid nästa onsdag ist! Blir superbra det! Ska jag nu göra något helt annorlunda mot för vad jag har så känns det bra att gå till någon som känner mig...annars kanske det blir helt kajko...
Men nu har jag ju bara ännu mera tid att komma på hur jag ska göra! :) Men i slutändan blir det frisören som ger helt suveräna förslag och tillslut bestämmer och jag håller fullständigt med! Hon kan det där mycket bättre än mig! Så nu längtar jag till nästa vecka då ist.....Hmm....

Men vistelsen i Östersund var mycket trevlig - Suveränt God Middag - Tacka syster för det! Och resten av kvällen var riktigt rolig! Det gör vi om - Första Mars!
Och under dagen hann vi även med att shoppa lite nya prylar...
Jag ett par nya jeans och en så otroligt snygg tröja! Så himla mysig och go! Sedan blev det födelsedagspresenten till karln här i stugan! Ett par riktigt fina och (måste vara otroligt) sköna, täckbyxor! Så....ja....handlade gjorde jag! :)
Men fick en väldigt fin present jag med! En riktigt fin jeansklänning. Av Karln min!  ♥ Tack
Alltid roligt att fylla ut garderoben lite!
Frågan är bara när man ska fnissa upp sig och bära det...Har börjat blivit så trött på mornarna så jag tar på mig det som går snabbt och sitter ledigt och löst! Ja...ordnar sig väl det med! Förstår bara inte att jag blivit så seg!

Ja....som sagt - tog och skrev nu på morgonen eftersom att resten av dagen ska vi tillbringa ute! Skidorna är framplockade, Matsäcken packad, kameran laddad och strax ger vi oss ut.
Tänkte att någon grad mildare kunde det få bli innan bara!

Så får se om vi fastnar på något kort....isf....så får ni kika in senare för att glutta!

Ha´De Göttans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0