Några mil!

Nemen Hallå och Hej!

Nu sitter man här igen då....varit lite halft le på datorn...inte riktigt haft någon lust att sitta här...Haft så MKT annat att pyssla med! :)

Idag har jag hunnit med VÄLDIGT MYCKET iaf, det vill jag då säga!

*Plockat ihop allt skräp...papper och strunt som bara ligger och skräpar...
*Tvättat
*Städat
*Åkt någon mil på skidorna (men idag gick det förbannat trögt på nysnön....MEN....dessto mer träning!)
*Lagat middag
*Ätit middag :)

Ganska skönt att känna att man gjort någon nytta och inte bara degat hela dagen, Gjorde jag igår! :) Förutom på kvällen då jag också tränade lite pump och sedan direkt ut och köttade i skidspåret!
Nja...köttade och köttade....Fast otroligt roligt var det och är....tänk att jag inte tyckte det ifjol....men tror jag kanske behövde det där året att komma på vad jag egentligen vill syssla med :)
Nu ska jag börja träna på allvar såfort kroppen fattat vad det är den ska börja om med för något! Ska nämligen försöka ta och åka några tävlingar framåt vårkanten! Så jädra skoj!
Och som grädde på glassen så kanske man får bort dom där fem extra nog så irriterande kilona som bara ligger och jävlas på vågen! RIKTIGT TAGGAD nu vill jag lova! :)

Som sagt.....
Övning ger träning!
Träning ger starka ben!
Lika så Mjölk! (hjälp böndran)

Nej vet ni vad....nu väntar sängen!....Och ska bli sååå skönt att få sova!
God Natt på Er!

z z Z Z


Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hallå!
Hm.. jadu.. testa att lägga upp en header.. följ instruktionerna.. och funkar det inte.. spara ändå.. och säg till mig så ska jag kika på din stilmall och se om jag hittar nåt fel..

Det brukar oftast bara vara ett litet semikolon som hamnat snett eller så.. men svårt för någon som inte är van vid att läsa koder att se..

Så, testa igen.. funkar det inte.. säg till.. men spara allt!

2008-01-10 @ 23:04:13
URL: http://designadinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0