Nattinatti...

          
                          
Jaha...ja...då var det kvällen då! Snabbdusch nu så...sängen nästa! Ska bli förbannat skönt ska jag säga Er!
Fått problem med handleden nu igen....förstår inte....inte gjort någonting som kunnat orsaka detta....något fel är det! Satt i soffan och läste tidningen när det bara högg till på översidan....och sedan har värken suttit i hela kvällen, börjat svullna på t.o.m! Mycket konstigt!

Nej som sagt....varit en SUVERÄN dag idag!!! Och kikade ni på förgående inlägg så lär ni förstått vad jag pratar om!
Är riktigt glad att det var denna dagen till ära som det var så otroligt vackert väder! Imorgon är det jobb, tors-fre, sedan helg igen! Man har det inte illa hörreni! :) Men det blir en lång dag imorgon....lär inte komma hem förän någon gång efter åtta... jobb-och träning står på schemat innan hemresan! :)
Blir gör Bra!

Nej hörni! Nu jag göra mig klar för sängen! 

HaDe

         ♥ "I wanna grow old with you" ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0