Onödig fakta....


One three hill eller O.C:
One three hill har man sett några ggr
Ute- eller hemmakväll: Hemmakväll
Salt eller sött:  Sött...Salt efter ett träningspass..
Lyx eller budget: Båda
Sommar eller vinter: Vinter, speciellt vårvintern!
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mysbrallor och en huvtröja
Favoritresturang: Många olika...beroende på humör
Favoritfilm: Forrest Gump
Födelseort: Östersunds BB
Smeknamn: Ellen
Favoritfärg: Brunt, grönt 
Drömprins:  ♥Micke♥
Favoritlåt:
Apologize, Scream med Timbaland (Men finns många...) Ändras med humör.
Maträtt: Sambos plankstek
Favoritresemål: Österrike - ut i vintern! Annars solen i Brasilien!
Tycker inte om: När saker och ting inte går som man vill...
Senaste sjukhusvistelse: länge sedan jag blivit kvar på sjukhus...men senaste vistelsen var när jag slet knät ur led förrförra sommaren...
Favoritdricka: Citron te med en liten klick honung
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Just nu grönt...
Vad gör du när du är uttråkad: Busar med Harry, kramas med Micke, slår upp en bok, sätter igång en film....
Vad retar du dig mest på: Detta j*vla pissväder...
Läggdags: blir alldeles för sent, och det märks dagen efter då jag är riktigt trött och grinig
Nagellack: Använder ej
Skostorlek: 36...37 på vissa skor
Syskon: Jo, tre systrar, en äldre och två yngre
Favoritpålägg: Brieost och en liten tomatskiva
Vilket är det vackraste ordet: Gravid
Bästa bok du läst: Män som hatar kvinnor - med Stieg Larsson ....en favorit iaf
Är du Internetberoende: Alltid bra att ha när man betalar räkningar...men skulle kunna klara mig utan, gjort det förr.
Favoritparfym: Flower by Kenzo
Gillar du snö: Oja!
När köpte du något åt dig själv sist: Blev ju aldrig något i Åre, men köpte ett par nya Replay innan nyår.
Vilken film såg du på bio senast: Arn - Tempelriddaren
Senaste köpta skiva: Oj...Tror de var Gwen Stefani....laddar hem musiken jag vill ha...hmm..
Favoritgodis: Choklad...
Studier eller jobb: Just nu jobb....får se när det blir studier....när jag vet vad jag vill bli...
Bästa kompis: Micke & gamla skolkompisen Theres
Innerstad eller liten ort: Liten ort
Nytt eller vintage: Mycket nytt, men vintage är ej fel...

Ha´De

Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan:)
får man kopiera de här frågorna kanske=)?
var hittar du allt sånt=)?

2008-01-21 @ 19:51:33
URL: http://www.sahlintherese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0