Sliten....

Ja...jag är det...+ att det är svaret på min gåta :)

Kände redan i början på Pumpen att detta inte gick bra...ändå körde jag på och la på något kilo extra på nästan varje övning...Man e förbannat korkad ibland....Min rygg!!! ....
eller rygg....höger skuldra håller på att ta knäcken på mig!
Smörjt och masserat med linement...men fortfarande gnekig...
Man ska börja lätt när man börjar om med något nytt...för det var faktiskt ett tag sedan jag kört pump regelbundet nu....Men nu e man igång så ingen idé att klaga!
Träningsvärk är människans bästa vän....
(sagt detta förr....och då handlade det om tålamod....men kan kort och gott säga att det är SAMMA SAK faktiskt!)


*Övning ger Träning*

I korta drag! :)
Kom bara ihåg att ge dem lite bränsle i form av GOD MAT ! :)

Nej hörni....ska ladda om inför en ny dag! God Natt!
Sköt om Er!
Ha´De
//Eleonore//

Kommentarer
Postat av: Therese

Oojojoj vad ja har donat nu:P
kika;P
sen kommer du väl känna igen rosbilderna där:) men ja hoppas de är ok=) ja har iaf gjort dom svartvita=)
sen finns de väl lite till att putsa på kanske=)
ja skulle vilja ha den stora "bilden" längst ut i hörnen också.. men de får ja inte till...?
puss o kram gonatt vi hörs snart:)

2008-01-18 @ 02:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0