Usch så Härligt!

 
 
 

Idag har varit en Riktigt bra dag! Rödblommig till tusen om kinderna och skitglá!
Harry tyckte vädret var toppen och turen vi varit ute på likaså!
Kutat runt som en galen höna och busat som - ja - jag vet inte va...
Så roligt det är att man fick en sådan dag! Hoppas morgondagen blir lika fin om inte finare! Isf blir det verkligen grillning och hela köret!
Nu ska jag bara ner på byn en snabbare sväng, köpa något gott kanske!? :) Nej men ska iaf se om det finns någon rolig film att hyra! Sedan blir det inte mkt mer ikväll....Först Hockeyn....senare....bara krypa ner under täcket och mysa framför en bra film!

Ja...så....under tiden jag kommer på något mer att skriva om så får Herrskapet ha en Trevlig Lördagseftermiddag!

HA´Deeee

Kommentarer
Postat av: Victoria

.. skit snyggt kort på vasset!!! Va du kan! :D den skulle jag gjort en tavla av om jag var du.. Kram!!
just de, var de imorn du oxå var ledig?

2008-01-28 @ 18:27:37
URL: http://virred.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0