Äh...

Nu hoppar jag över till sängen...
Försökt packa ner en del...men blir bara blaha utav allting...lättare imorgon bitti....då är det bråttom och finns en lista på allt...då går det mycket lättare... Ska lägga mig till sängs nu och skriva ner precis allt jag ska ha med...
Mycket att komma ihåg...men det ordnar sig!

Nej...jag måste faktiskt ta och lägga mig...ska jag orka med morgondagen...HELA HELGEN...behöver jag mina sovatimmar!

Blir ingen större uppdatering innan måndag...får se...troligtvis inte...mina kära FÅ läsare! =)

V - vi ses till veckan hoppas jag!?!

GodNattKramen på Er!
Eleonore

Kommentarer
Postat av: V

Ja, annars ligger du risigt till vill jag lova! =) Hoppas de går bra i helgen och att du/ni får de riktigt kul.

2008-06-13 @ 18:28:57
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0