Bad!

Helt otroligt vackert väder!

Direkt efter jobbet kunde jag bara inte hålla mig längre! Jag ville ner och ta ett dopp, fick inte med mig karln här hemma...men lillasyster var inte sen att hänga på! Skönt - slippa åka själv!
Kameran följde såklart....så först lite mer lättklädda bilder =) . . . Man känner i ansiktet att IDAG har solen tagit! =) Så GÖTT! =)

Ja...riktigt härligt var det i vattnet! Imorgon blir det press i solen!
Ska inte vara inomhus en sekund ifall vädret håller i sig!


Kameran har ju som sagt varit med...och några bilder har det även blivit ikväll...bjuder på några här...












Säger det igen...men uscha så jag längtar efter nya objektiv =) Har kommit in i en period där kameran är med mig vart jag än går =) Men jätte roligt är det! Har lite nya planer på G....så vi får se vad det blir!
Har Du någon favorit av dessa!?

Nej...nu ser sängen ganska så inbjudande ut! Suttit och tittat på en brittisk film....hemsk från början till slut, djup och jobbig...men kunde inte sluta och titta heller...så den var inte dålig. . .
Men som sagt - Hemsk var den... - Dead man´s Shoes -

Återigen...Nej....nu blir det sängen! Hoppas Ni haft en supertrevlig dag! Min har varit helt okej!
God Natt på Er

Kramen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0