kom ihåg . . .

Ja jädrar i min lilla låda... Kokade för lite potatis till nubbesalladen....så var bara att koka mera... Skidorna, eller iaf 2 av 4 par är nerpackade i fodral...vallaboxen och de andra två får hoppa in i bilen imorgonbitti... Ritar  på en karta också för lillasyster som hon ska kunna följa för att hitta åt sig lite påskgodis! Inte duktig på att rita, men va fasiken...hon hittar det säkert....en jädra näsa för godis den tjejen :) Jaha....ja, bilen är fulltankad... dock inte städad varken invändigt eller utvändigt! Typiskt nog....och inte är det städat hemma heller....hade varit skönt att gjort det också innan man åker bort....så mycket roligare att komma hem!
....Men, natten är snart här och Nubbesalladen är inte klar ännu....packningen har inte ens nått en lista på vad som ska med! Enda jag packat och gjort iordning är Harrys grejor! Alltid något! Hunnit med att tränat också ikväll, tränat och solat! Hmm....och blev bjuden på tårta när jag nästan hunnit hem....blev ett trevligt stop! Man tackar så mycket! Gott var det!
Ja....ni ser ju att man har haft det man gör idag....varit till Sundsvall också fram och bak! skjutsade lillasysteryster till tåget...och fan vad leds jag var när jag fick stå på parkeringen och vänta i 25 minuter innan jag ens kom ut på vägen....jävla trafikstock!!! Men lite skönt också på samma gång faktiskt.... var ju inte egentligen så stressad.....bara blivit det nu.....Men annars var det trevligt så snart jag hitta mig till någon affär och började slappna av...Trevligt! Hitta åt mig två tröjor, en ny ryggsäck, strumpor....mycket mer också....men hamnade på en rar liten summa ändå.... hmm ....
Jo....pengarna flyger som nästan iväg.... Ja...nej vad sjutton....hinner inte sitta här mera nu... karta, potatis, nubbesallad, skidor, skidkläder, skidskor, sängkläder, powerbootsen..........ja....och en massa mera....Kommer somna så jävla gott inatt....när jag väl får lägga huvudet på kudden! Ska bli såååå SKÖNT!!!

God Natt på Er!
Kramar och Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0