Första Advent!


(Bild lånad)
Och första ljuset i adventsljusstaken är tänt! Mysigt!
Ska stax åka ner en snabbare sväng på byn för att inhandla dagens middag och kanske ta en tjuvtitt i skyltfönstren!

Annars....igår blev vi bjudna på 30-årskalas! Trevligt sällskap, god mat och roliga samtal!
Men som den hönsmamma som jag är så blev kvällen av den kortare och lugnare varianten, så vi bilade hem under kvällen och hämtade Harry som tillbringat sin lördagskväll hos mormor =)

men....sist men inte minst.....och förlåt att det kommer en dag sent här i bloggen =)

GRATTIS Herr Jungholm!

(och ett personligt meddelande till Dig Jungholm - klicka på länken och bläddra dig fram, detta blir min 30-årspresent =)
Förutom en liten pyttedel i den fina pyntade dunken!
Bamse
* * *

Till veckan åker vi neråt i landet. Vi ska till Strömsholms Djursjukhus och där förhoppningsvis få veta vad som hänt min Prins.
Harry har fått en remiss på en magnetröntgen - Känns både hemskt och bra på samma gång!
Hemskt ifall man får veta något man inte vill veta!
Men Bra på det sättet att Vi nu får komma ner till ett mycket omtyckt Djursjukhus med många kompetena veterinärer!
....För det är hemskt att inte veta....
Harry är Mitt Allt♥ Och att se honom inte vara sig själv och inte må bra tar knäcken på både mig och Micke.

Ja.....inte skoj alls, men Vi håller humöret uppe och tror på att det kommer bli bra!

Nej...tagit en snabbare update om läget....får se om jag orkar sätta mig igen senare, men ska ner och köra mitt pass runt sju ikväll, hoppas på många deltagare med glada miner även om mina tankar är helt på annat håll och jag beteer mig som en kossa på tunn is! =/


Nej, dags att krypa ur pyjamasen och på med täckbrallorna och ut i den härliga vita vintern!
Här faller snön som bara den!

Kram och Hej


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hoppas verkligen att ni får bukt med den här infektionen nu! Förstår att det måste bara svårt att tänka på nånting annat! :S Jag önskar er all lycka och välgång! Har du blivit brunett igen? Nu blev jag nyfiken... Bilder!? ^^, Kramar från oss!

2008-11-30 @ 22:08:13
URL: http://lifeainteasy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cool tjejbil, COOL TJEJBIL!! : ) Trevlig första advent på dig med! Kram

2008-11-30 @ 23:51:31
URL: http://kulanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0