Go´Kväll där hemma!

Tänkte mig sitta en stund vid datorn.
Måndag idag och Micke är som vanligt iväg och tränar vilket resulterar i att jag och Harry är ensamma hemma!

OM ni visste hur otroligt sugen jag är på att klippa mig nu, försökte ringa åt mig en tid idag, men min frisör är ute och reser! =/ Visste jag ju....men hon är snart hemma igen och DÅÅÅÅ ska jag av med löshåret =)
Mitt eget har ju faktiskt blivit ganska långt.....ja....faktiskt.....med tanke på att jag jämt klipper av mig det!
Men axellångt har det iaf blivit och då blir det svårare för mig att klipp av det =)
MEN nu är det så att ja också ledsnat på den blonda färgen......JA....Nu blir det livet som brunett igen! =)
Ska blir sååå skönt och så roligt med lite förnyelse! Kalla mig sökare.... =)  Men jag gillar förnyelse!

Nej nog om det - inte speciellt intressant läsning för Er.... Sorry!
Ska ändå lägga in före och efter bilder! *skratt*

.....Nej.....nu......
Idag har städtanten i Eleonore varit framme....HATAR verkligen att bo som jag gör......JAG VILL HA MINA EGNA SAKER FRAMME!!! Jag älskar ju allt som har med inredning att göra.....förstå vilket helvete detta då är!

Jaja....That´s life!

Fasen vet ni att det snart är jul! Helt galet! ÅHHH vad mysigt det ska bli! Jag fullkomligt älskar julen och allt därtill!
Sedan att det är jobbigt med alla klappar och att det inte blir den endaste lilla vilan för man har fullt upp med att åka runt och heja på allihopa! MEN vet ni....Det hör till!
Tror fasen jag ska skåla till mig ett glas glögg ikväll! Yeah! Abselut! (Lotta på bråkmakargatan gick på tv;n för någon dag sedan! - En favorit!)

Ja, Nej, ska jag avsluta detta meningslösa men långa inlägg med några bilder.....JAMEN!

(V - går de hem!?)

Sedan en hälsning till Tessan också - Funderat på helgen ännu!?

Nattinatti på Er!
Kramen
Nu ska jag skåla med glöggen! ;)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jopp det har jag gjort.. och har fortfarande inte ändrat mig.. jag kommer :)

2008-11-15 @ 00:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0