Imorgon...

Blir det ett återbesök på djursjukhuset....... Harry har ju inte blivit riktigt hundra, han är inte rädd, Men han tar inte gärna ett ben och lägger sig för att tugga längre.. Så imorgonbitti söver de honom igen och ska då försöka se vad som är felet! HATAR det här! Varför ska sådana saker hända en oskyldig varelse som Harry?! Tankarna flyger runt i skallen och tanken på att det kanske är något allvarligt etsar sig fast och gör mig spyfärdig! Är inte hemma utan på jobbet & HATAR DET, när jag inte kan vara nära min lillkille! Men halvdag idag och Ska åka hem NU och gosa!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Har du nån som följer med dig in? Tänkte att annars kan jag göra det så slipper du vara själv..



Mmmm gott! fast då är de ju så att jag inte tinat nån körrfärs så bara det tar ju tid, attans oxå. Tack för tipset ändå =)



Jag blir inte nöjd med texten på headern, men nu får den nog de ut som den gör nu ett tag. jag blir galen =)



Kram!

2008-11-17 @ 17:28:18
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0