Jaha....Dags för Update or what!?

Jaha....Jag är inte pigg....mitt huvud värker och febern är på topp!!! Yeah!
Men nog om det!
Vet Ni!!!!.......Harry - Min Guldklimp verkar bättre och bättre för varje dag som går....idag har skakningarna och darrningarna lyst med sin frånvaro och även igår eftermiddag och kväll!
Han kommer igen, han måste bara få ta det i sin egen takt!
Sedan kan jag ju meddela att pga medicineringen så äter han som en ..... Ja.....helt sjukt!
Han har gått upp ca 1kg under denna vecka och det är mer än välbehövligt! Får höra vad de tycker när han ska in på återbesök om en vecka! Då får vi även höra om det är dags att göra något åt de sneda tänderna som han fått pga överbettet!
Men som sagt - Ikväll började han till och med att leka med snusdosan! ETT STORT TECKEN på att Vår LillGrabb är på väg tillbaka!
Glad är vad jag är!

Jaha, och Idag är det FarsDag för Er alla som redan visste det och hunnit gratulera Era farsgubbar - Själv har jag inte kunnat eftersom han inte befunnit sig på hemmaplan, men Tror att han dykt upp nu så vi ska kila över en sväng och ge honom en Kram och ett litet paket!







Min Pappa är Cool =)
Och Han är ju Världens Bästa!













Så....får se om jag sätter mig igen lite senare...men klockan tickar och mitt huvud värker så antagligen blir det lite halvlamt ikväll....Sorry Tjejs och Grabs!

Mången Kram på Er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

så sant så! Okej vad skönt och höra.. så lite så.. Nej usch, det är det värsta som finns. Mitt hjärta bara värker när min lille prins är dålig, och det är ju detsamma för alla som har ett litet hjärta att älska och ta hand om =) Om du förstod hur ja menade ;)

Krya på dig, och vovven..

Kram

2008-11-09 @ 22:35:41
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Victoria

Ja alltså, vill han träffa en löptik så visst får han det :P Känns väl lite som plågeri mot han bara =)

Jo, skulle du kunna avboka mig på alla pass jag satt upp mig på den här månaden? Jag har verkligen inte råd att träna den här månaden =(



Kram



Kram

2008-11-10 @ 11:22:34
URL: http://virred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0