Mitt i natten...

Alltså det här med att gå och lägga sig själv....Sova själv....det är inte min grej!
Saknar Min karl (Som har fullt upp ikväll......) Man hoppas ju han ägnar mig en liten tanke...

...Äh...Jaha, precis varit ut på en kisspromenad för Harry innan natten! Uscha så härligt det är att se träden helt inramade i frost, höra det härliga knarrandet under fötterna när man vandrar fram! Känna kylan bita sig fast i kinderna och den stackars lilla nästippen som helt fryser till is=)
Jag Älskar vintern!
Har som sagt besök av T denna helgen! Trevligt! Dagen har ägnats åt promenad i ett underbart härligt vinterväder, fotat, busat och mått gott!
Sedan har här varit filmmaraton....men vi kände båda två att när klockan började närma sig ett så ramlade ögonlocken sakta ned och sömnen var nära - Så nu blir det natten!

Ordnat med Julkorten i helgen.....eller korten till korten =) Fått till ett otroligt fint fotografi på Harry - men inte så svårt med tanke på hur tjusig han är!
Nu är det bara allt extra knåp och pyssla grejor kvar....sådant skojigt och roligt! Måste bara ta mig in till Östersund för att köpa det sista! Men ska ju in till veckan (Uscha så jag längtar......håret ska väck!) Men då har jag iaf tillfälle att ordna det jag behöver! =) Great!

Nej vet ni vad.....Nu blir det natten!
Men eftersom mina inlägg på slutet enbart bestått av text så ska jag i detta slänga med en bild! =)


God Natt på Er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0