Så sugen!

=)
Hahahaha! . . .

På att ändra layout på bloggen - MEN - ingen inspiration!
Vet inte hur eller vad jag ska göra för att göra den lite roligare....Den är ju faktiskt "Eleonore" nu....Men ... det är vintern nu och jag (en sann vinterälskare) är sugen på en lite mera vintrig touch på det hela!

Btw . . . Laddade hem Seal´s nya skiva igår - Soul - Helt underbar!

Jaha....Helgen började bra...men där i mitten blev det kaijko....MEN DEN SLUTADE UNDERBART!!!

Jag är fånigt löjligt kär♥M

Ja...Imorgon bär det alltså av till Östersund och djursjukhuset igen! Vi vet inte ännu vad de kommer att göra....Om de tror att medicineringen måste ökas både i volym och tid...eller om felet är något annat!
Känns inte speciellt roligt att inte veta...De kommer ju söva honom igen och jag har en känsla av att lika stora floder av tårar kommer forsa även imorgon!
Jag vill bara att min guldklimp ska bli bra!
Snusdosan har hoppat ned från hyllan, viket jag berättat tidigare...men några ben har han som sagt inte börjat tugga på ännu - så något står inte riktigt rätt till i gapet på honom!
Ska bli läskigt att lämna honom där under dagen imorgon - uscha!
Nej....fortsätter jag så kommer tårarna inte vara långt borta!

Så...över till något annat....Ska kika efter någon ny skojig film tror jag!
Någon som har något tips!?
Film eller musik - när man väl sitter här står det tyvärr stilla....(det gör faktiskt inte det hela tiden....- fast ibland undrar man ju!)

Nej...Det blir tack och hej för nu!
Får se om jag lägger in någon bild senare....faktiskt varit ute med kameran idag!

KRAM & Hej på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0