God Kväll.

Jaha, sitter här eftersom det inte går bra i Hockeyn! Halvmör i kroppen även fast jag bara kört ett pass ikväll, tänkte att jag skulle hinna med att tvätta, packa och stöka på lite innan jag dra iväg till Sthlm imorgon! Laddad som sjutton inför lördagens tävling! Jag hoppas bara att jag har huvudet på spiken och går rätt! . . . .
Annars har jag målat hela dagen idag igen, MEN nu är det färdigmålat! Uscha så fint det kommer att bli! Ska bli så spännande när alla inredning och kläder är på plats, man ser det som inte på samma sätt när det är ett helt tomt rum - Hmm....konstigt va....
Men det är fräscht! Ja Riktigt Roligt kommer det att bli!

Jaha, som sagt, imorgon åker ja....blir borta till på söndag, ska bli skönt med en liten minitripp helt alena....
Kommer längta efter mina grabbar♥ här hemma....men bra att sakna, att längta......det blir så roligt att komma hem då!

Jag vet inte, jag kör väl lite update via mobilen under helgen, så det kommer fram hur det gått och hur livet ter sig i den stora staden!
För mig blir det en lugn lördagskväll, men för många andra blir det nog lite rajtantajtan.....håll Dig i hatten syster!

Nej....inte så mycket mer att skriva för kvällen, kanske blir något imorgon under stressen och hattandet fram och tillbaka där jag märker att jag glömt mer än hälften av alla grejor!....Ska skriva en fusklapp ikväll!
OCH......Sa aldrig det förut....men Micke vann ju Chicago när vi spelade sist =(   
MEN ikvälls ska jag ta revansch! SÅ det SÅ!

Lägger in en Bild på Min Fina!♥



Jag Älskar Min Karl


Kramen och Hej på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0